Zapytanie ofertowe na wykonanie zjazdu do przepompowni

 

Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E

 

Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedzibą w Olsztynie, 10-061 Olsztyn, ul. Walentego Barczewskiego 1 zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania „wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zjazdu zwykłego z drogi lokalnej DL-53 (działka nr 6/11 obr. 94 m. Olsztyn) w km ok. 0+345 strona prawa do przyległej działki nr 9/1 położonej w obrębie 94 m. Olsztyn, w celu obsługi komunikacyjnej przepompowni ścieków” 

1.       Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)      Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.

2)      Wykonanie prac budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.

3)      Zamawiający uzyskał decyzję GDDKiA w Olsztynie (znak O/OL.Z-3.4241.6.2022.4.MB z 23.10.2023 r.) zezwalającą na lokalizację zjazdu z określeniem warunków technicznych wykonania.

1.1   Do wykonawców należy:

a)       pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego,

b)      uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania,

c)       sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, w tym sporządzenia projektu organizacji ruchu drogowego na czas realizacji prac budowlanych łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę.

d)      sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

e)       Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego.

f)       Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

g)      Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. Ryzyko rezygnacji z wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.

h)      Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń.

1.2     Projektant winien przyjąć rozwiązania techniczne uwzględniające , dające optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji, w szczególności z uwzględnieniem parametrów zjazdu określonych w decyzji zarządcy drogi, o której mowa w pkt.1 ppkt 3).

1.3     Opracowania powinny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci):

a)       papierowej:

          projekty budowlane obejmujące wszystkie wymagane dokumenty – 3 egzemplarze,

          projekty wykonawcze – 3 egzemplarze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 2 egzemplarze, kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót – 2 egzemplarze,

b)      elektronicznej na nośniku danych w formacie ogólnodostępnym.

1.4     Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót budowlanych, dla niniejszego

zadania określać będzie dokumentacja techniczna opracowana przez Wykonawcę.

1.5     Zadanie będzie realizowane w trybie” zaprojektuj i wybuduj”, a więc na realizację zadania zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, który dokona opracowania kompleksowej dokumentacji technicznej oraz wykona roboty budowlane zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Ponadto musi uwzględnić ilość materiałów i ich transport w miejsce realizacji zadania bez wymagania od zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do uprzątnięcia i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu zadania bez dodatkowego wynagrodzenia.

1.6     Wykonawca uzyska od zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas realizacji prac budowlanych oraz poniesie wszelkie związane z tym opłaty.

1.7     Wykonawca zrealizuje prace związane z budową zjazdu z uwzględnieniem warunków określonych w decyzji zarządcy drogi (GDDKiA), o której mowa w pkt.1 ppkt 3.

2.       Termin realizacji całkowitego zamówienia: 183 dni od podpisania umowy.

3.       O udział w postępowaniu ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

a)       Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

b)      Posiadają odpowiedni potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Na potwierdzenie spełnienia wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ramach oferty wypełnionego i podpisanego formularza oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 i 2 do zapytania ofertowego.

4.       Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów według niżej wymienionych kryteriów:

Cena – 100%

Punkt za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cena oferty z najniższą ceną

———————————–  x 100 = liczba punktów

Cena oferty badanej

 

Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

5.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

6.       Oferta powinna zawierać:

          nazwę, dane teleadresowe oferenta oraz NIP i REGON,

          nazwę zadania,

          jedną cenę (cenę netto, brutto oraz stawkę i wartość podatku VAT, wyrażone w PLN) za realizację przedmiotu zamówienia, która ma charakter ryczałtowy. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszt i obciążenia związane z wykonaniem zamówienia w sposób określony w niniejszym zaproszeniu, jak i przyjętych przez Wykonawcę zobowiązań wynikających ze złożonej oferty,

          datę sporządzenia oferty

          oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy.

7.       Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

8.       Ceny podane w ofercie:

·      powinny być wyrażone cyfrą i słownie

·      powinny być wyrażone w języku polskim, czytelnie trwałą

 techniką

·      powinny obejmować całość zadania

9.       Ofertę sporządzoną wg, formularza oferty, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego oraz inne załączniki należy złożyć w postaci skanu w formacie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wmsse@wmsse.eu lub w siedzibie W-M SSE S.A. w Olsztynie przy ul. Barczewskiego 1, 10-061 Olsztyn.

10.   Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć: do dnia 03.04.2024 r. do godziny 15:00.

11.   Rozstrzygnięcie postępowania.

a)       Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty poinformuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu ofert, wykluczeniu Wykonawców, planowanym terminie zawarcia umowy.

b)      Jeżeli Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uchyla się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych bez przeprowadzania ponownej procedury ich badania i oceny.

12.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

13.   Informacje dodatkowe:

a)       Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonanie robót

b)      Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu zgodnie z wymogami przepisów BHP

c)       Wykonawca zobowiązany jest do sprzątnięcia terenu robót, w tym wywiezienia pozostałości.

14.   Warunki płatności: termin płatności 14 dni od dnia doręczenia do siedziby W-M SSE S.A. prawidłowo wystawionej faktury wraz z pozytywnym protokołem odbioru robót.

15.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dariusz Truszczyński, tel. 605 630 040, e-mail: dariusz.truszczynski@wmsse.eu

16.   link do usytuowania obiektu w terenie wg. GoogleMaps:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1m5cujfcEMuyTHnoXtgPv5FSp4ykkEj8&usp=sharing

17.   Klauzula informacyjna RODO.

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  informujemy, że:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedzibą w Olsztynie, 10 – 061 Olsztyn przy ul. Barczewskiego 1, dane kontaktowe: ( 89) 535 02 41, adres e-mail: sekretariat@wmsse.eu.

2.       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania organizowanego przez W-M SSE S.A. dotyczącego składania ofert na zaprojektowanie i wybudowanie zjazdu do przepompowni ścieków (zwanego dalej postępowaniem).

3.       Podanie danych osobowych w wyżej wskazanym celu jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu.

4.       Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE).

5.       Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy W-M SSE S.A. wyznaczeni do przeprowadzenia postępowania.

6.       Administrator nie ma zamiaru przekazywania podanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7.       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania.

8.       Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

9.       Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

18.   Załączniki do zapytania ofertowego:

        nr 1 formularz ofertowy

        nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu

        nr 3 umowa na projekt i wykonanie zjazdu

        nr 4 zdjęcie przepompowni ścieków

        nr 5 decyzja GDDKiA w Olsztynie znak O/OL.Z-3.4241.6.2022.4.MB z 23.10.2023 r.

 

 

dokument opublikował: Bronisław Anfolecki (2024.03.11 10:28)
ostatnia modyfikacja dokumentu: Bronisław Anfolecki (2024.03.11 10:33)



< powrót

Udostępnij artykuł

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.